Постоянно променящите се условия на пазара, силно конкурентната среда, в която компаниите оперират и появяващите се възможности създават нуждата от достоверна и постоянна информация. Анализирането на динамиката на различните сектори, конкуренти или клиенти е в основата на успеха на всяко бизнес решение. ICAP изготвя секторни проучвания, Анализи на клиентското портфолио и на конкуренцията, адаптирани към нуждите и изискванията на всеки клиент.
Секторни проучвания
Консултантите на ICAP Bulgaria изготвят секторни проучвания, които анализират подробно структурата, развитието и възможностите в различни сектори от Българската икономика.
Секторните проучвания съпоставят основните финансови индикатори на всяка група (големи, средни, малки и микро предприятия) с основните показатели на сектора. Сравнението с представянето от предходен период, предоставя информация за промените и рисковете, които настъпват във всяка група.
Анализът взима предвид еволюцията на дадена индустрия на база ICAP Риск Рейтинг и предоставя глобалната картина на сектора.
Кой може да има полза от подобно проучване?
Компании, които имат за цел да инвестират в един сектор и искат да проверят настоящият статус на индустрията, съществуващата конкуренция и др.
Анализ на клиентското портфолио
Имайки опит в Управленското консултиране и Услугите в сферата на кредитния риск и Секторните проучвания, ние създадохме продукт за анализиране на съществуващи клиенти или дори за сравнение на потенциални клиенти с настоящи такива.
Получете ясна картина и задълбочени познания за качеството на вашето клиентско портфолио чрез:
·
Оценка на предстоящия риск
·
Препоръка за компании, на които да бъдат предоставени повече търговски възможности или ограничения
·
Предпазете Вашите парични потоци, чрез идентификация на потенциалния риск за затруднения в платежоспособността на Вашите клиенти
·
Увеличете продажбите, чрез предлагане на по-голям търговски кредит на най-добрите клиенти
·
Създаване на по-добри бизнес партньорства, чрез идентифициране на най-добрите компании
·
Информираност при преговори с компании, изискващи увеличаване на кредитните лимити
·
Анализ на базата данни от различни перспективи (размер/тип, статус, географска дистрибуция, финансови данни, риск рейтинг оценка)
·
Водещи компании според финансовите индикатори на представяне
Кой може да има полза от анализ на клиентското портфолио?
Анализът на клиентско портфолио е препоръчителен за търговски, маркетинг и финансови отдели, имащи за цел да адаптират търговските си политики спрямо своите клиенти и да оценят потенциалния риск.
Анализ на конкуренцията
Анализът идентифицира позицията на дадена компания сравнена с позициите на избрани конкуренти, с цел да предостави обстоен преглед на конкуренцията. Сравнението с представянето от предходен период, предоставя информация за промените и рисковете, които настъпват при всеки конкурент.
Получете ясна представа за рентабилността на Вашите конкуренти заедно с:
·
Подредба на компаниите според оборот, EBIT
·
Еволюция според оборот, EBIT и брой на персонал
·
Анализ на всеки конкурент според различни финансови индикатори .
·
Кредитен рейтинг за последните 2 години
·
Топ компании по оборот и EBIT
·
Преглед на конкурентите – Оценка на статуса на Вашата компания на фона на конкуренцията
·
Подпомага вземането на мениджърски решения по отношение на позиционирането на компанията на пазара и адаптирането на нови стратегии.
·
Оптимизация на използваните ресурси
·
Анализ на финансовите индикатори – ясни финансови графики
·
Опции за актуализация
|